2012. február 21., kedd

inspiráció...

érdekel a divat világa. figyelemmel kísérem a nagy divatházak munkáit is, mert kíváncsi emberként szeretek bepillantani a kulisszák mögé, tisztelem a nagy nevű tervezőket azért, mert szezonról-szezonra képesek megújulni. nem kedvencem különösképpen egyik sem, hiszen kreációikat valószínűleg soha nem viselhetem, ezért teljesen más szemmel is tekintek ezekre a gyönyörűségekre. egyszerűen inspirálnak a kreatív emberek, érdekel, hogy őket mi inspirálja. a női magazinokban mindig elolvasom a velük készült interjúkat, pontosan ezért.
a napokban Marc Jacobs-szal ismerkedtem a Marie Claire magazin hasábjain. Marc amellett, hogy 1997. óta a Louis Vuitton kreatív igazgatója, saját márkáját is sikeresen menedzseli.
Az interjúban nagyon megragadott, ahogyan a szépségről vélekedik:
"Hogy ki mit talál szépnek, az szubjektív és szerencsére nagyon felszínes. Szeretem a tökéletlenséget. Ilyen vagyok, önmagamat se nézem más szemmel. Az életkor egyáltalán nem számít. Hogy mi számít? Az olyan emberek, akiket érdekelnek az élet változatos kalandjai, akik a kényelmük árán is mindig valami újra törekszenek..."
Egy másik mondata most nagyon személyesen érint, ezért emelem ki.
"A legtöbb ember szeret valamilyen csoporthoz tartozni, mert biztonságot nyújt neki, ha maga is tiszteletben tartja, amit mások elfogadnak. Enyhülnek tőle a szorongásai..."
Köszönöm Marc. Ma is tanultam valami fontosat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése